Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ "ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ" ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΤΙΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ

Ένας νέος θεματικός κύκλος με τίτλο: “Βιβλιοθήκες και Ψυχολογία” ξεκινάει στην Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη με την κλινική Ψυχολόγο και Υπνοθεραπεύτρια Χαρά Βλαχοδήμου και θα πραγματοποιείται κάθε δεύτερη Πέμπτη στην Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης, Εθνικής Αμύνης 27.




Οι συναντήσεις θα αγγίζουν ακανθώδη θέματα που απασχολούν την καθημερινότητα όλων μας:
·         Κατάθλιψη (συμπτωματολογία και αντιμετώπιση στις μέρες μας)
·         Διακοπή καπνίσματος
·         Απώλεια σωματικού βάρους
·         Μαθαίνω να αγαπάω τον εαυτό μου ( όρια και σχέσεις), συνεδρία αυτογνωσίας και προσωπικής εξέλιξης
·         Σεμινάριο γονέων «ευτυχισμένοι γονείς-ευτυχισμένα παιδιά»
·         Εθισμός στο διαδίκτυο, ενδείξεις και αντιμετώπιση (για γονείς και για παιδιά)
 
Μια ειδική θεματολογία αφορά όμως και σε εφήβους και νέους:
 
·         Ναρκωτικά : Ενδείξεις-αντιμετώπιση
·         Ρατσισμός και ξενοφοβία
·         Αγαπάω την διαφορετικότητα μου, αγαπάω τον εαυτό μου. Μια μνεία στην αυθεντικότητα του κάθε ανθρώπου.
·         «Δεν είμαι αυτό που μου συνέβη, είμαι αυτό που επιλέγω να γίνω», βιωματικό σεμινάριο με νέους.
 
Η πρώτη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 19:30, στον 2ο όροφο της Κεντρικής Δημοτικής Βιβλιοθήκης, με θέμα: “Κλινική ύπνωση. Οι εφαρμογές της στη διακοπή του καπνίσματος και στην απώλεια βάρους”
και εντάσσεται στις Φθινοπωρινές Ημέρες Βιβλιοθηκών 2014
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Πληροφορίες: Κωνσταντίνος Βόγδανος 2310 374808
 
Απάντηση, Απάντηση σε όλους ή Προώθηση | Περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου